|
1 |
|
|
2 |
|
ISBN: | 978-953-6101-74-0 |
Autor(i): | Kiper, Hanna ; Mischke, Wolfgang |
Naslov: | Uvod u opću didaktiku / Hanna Kiper, Wolfgang Mischke ; s njemačkoga preveo Vladimir Adamček |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2008 |
Materijalni opis: | 193 str. : graf. prikazi ; 21 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 81 |
Napomena: | Prijevod djela: Einfuehrung in die Allgemeine Didaktik. - Str. 178-193: Bibliografija. - Autorsko kazalo. - Pojmovno kazalo |
Ključne riječi: | didaktika * integrativna didaktika * nastavni plan * kurikulum * dijagnostika * monitoring * nastavne metode * učenje - modeli učenja * učenje - procesi |
Sažetak: | <Što je didaktika>, <Nastavni plan i program, smjernice, kurikulum>, <Teorija-praksa-primjena>, <Znanje i umijeće>, <Integrativna didaktika>, <Pripreme za nastavu>, <Procesi učenja i nastavne metode> |
UDK: | 37.02 |
Signatura: | PE 37.02 KIP u |
Inventarni broj: | 18366, 18367, 18368, 18369, 18370 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 8455 |
|
3 |
|
ISBN: | 953-7010-00-7 |
Naslov: | Reforma kurikuluma u kontekstu cjeloživotnog obrazovanja : istraživački projekt / [urednica/voditeljica radne skupine istraživačkog projekta Olga Lui] |
Impresum: | Zagreb : Nacionalni opservatorij za strukovno obrazovanje i osposobljavanje , [2002.] |
Materijalni opis: | 73 str. ; 30 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Nakl. 800 primj. - Zastupljeni autori: Dario Baron, Ivan Herceg, Gabrijela Karajica, Nikola Pastuović, Stanko Paunović, Maša Popović, Ivan Sobota, Dinka Šimat, Tihomir Tomčić. - Str. 73: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija * srednje strukovne škole * reforma školstva * kurikulum * nastavni plan * permanentno obrazovanje * Hrvatska |
UDK: | 37:373.5:377:372:374:(497.5) |
Signatura: | PE 37.014 REF i |
Inventarni broj: | 17315 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 5791 |
|
4 |
|
|
5 |
|
ISSN: | 1334-7888 |
Autor: | Palekčić, Marko |
Naslov: | Sadržaji obrazovanja i nastave : struktura i kriteriji odabira |
Matična publikacija: | Pedagogijska istraživanja : znanstveni časopis / glavni i odgovorni urednik Nikša Nikola Šoljan ; God. III (2006), br. 2, str. 181-200 |
Impresum: | Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Školska knjiga, 2006 |
Napomena: | Str. 197-199: Bibliografija |
Sažetak: | <Središnje pitanje rada kojim se bavi autor glasi: Kakvo značenje imaju teorijske rasprave o strukturi i kriterijima odabira sadržaja obrazovanja i nastave u reformama kurikuluma s pedagogijskoga znanstvenoteorijskog stajališta? Odgovor na postavljeno pitanje autor traži tematiziranjem biti spora između Wenigerove teorije nastavnog plana i programa i Robinsohnove (neuspjele) revizije (sadržaja) kurikuluma, predstavljanjem Johnsonova shvaćanja o tom pitanju u sklopu kurikularne tradicije i Klafkijeva shvaćanja unutar didaktičke tradicije, isticanjem doprinosa tih dvaju shvaćanja teorijskoj refleksiji pitanja strukture i kriterija odabira sadržaja obrazovanja i nastave. Uz navođenje nekih suvremenih istraživanja na tom području (primjerice, Schottova istraživanja) autor traganje za odgovorom na postavljeno pitanje dovršava upućivanjem na značenje dvaju egzemplarnih teorijskih shvaćanja strukture i kriterija odabira sadržaja za primjerenije i uravnoteženije utemeljenje reformi (sadržaja) obrazovanja na znanstevnoj teorijsko-metodološkoj i nastavno-praktičnoj razini. Pedagogijska perspektiva u legitimiranju reformi obrazovanja ogleda se ponajprije u tome što polaznu točku te perspektive čine sadržaji (struktura i kriteriji njihova odabira) obrazovanja i nastave u svjetlu vodeće pedagoške ideje - obrazovanja. Naime, sadržaj odgoja i obrazovanja jedan je od temeljnih pojmova pedagogijske znanosti.> |
Ključne riječi: | kurikulum * nastavni plan i program * sadržaj obrazovanja |
UDK: | 371.2 |
Signatura | PE (051) PI |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 7925 |
|
6 |
|
ISSN: | 1334-7888 |
Autor: | Milat, Josip |
Naslov: | Pedagoške paradigme izrade kurikuluma |
Matična publikacija: | Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Nikša Nikola Šoljan] |
Impresum: | Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2005 |
Napomena: | Tema broja: Neka teorijsko-metodološka pitanja izrade kurikuluma . - . - Str. 208: Bibliografija |
Sažetak: | Str.208: Zusammenfassung |
Ključne riječi: | kurikulum * nastavni plan i program * svrha školovanja * opće obrazovanje * metode programiranja |
UDK: | 371.214 |
Signatura | PE (050) PI |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 12565 |
|
7 |
|
ISSN: | 1334-7888 |
Autor: | Previšić, Vlatko |
Naslov: | Kurikulum suvremenog odgoja i škole: metodologija i strukutura |
Matična publikacija: | Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Nikša Nikola Šoljan] |
Impresum: | Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2005 |
Napomena: | Tema broja: Neka teorijsko-metodološka pitanja izrade kurikuluma . - . - Str. 172: Bibliografija |
Sažetak: | Str.173: Zusammenfassung |
Ključne riječi: | kurikulum * odgoj * socijalizacija * škola * metodologija * standardi obrazovanja * nastavni plan i program * nastavna tehnologija * učitelji * krteativnost |
UDK: | 371.01 |
Signatura | PE (050) PI |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 12562 |
|
8 |
|
|
9 |
|
ISBN: | 978-953-0-61910-4 |
Naslov: | Kurikulum : teorije - metodologija - sadržaj - struktura / uredio Vlatko Previšić ; ostali autori Marko Palekčić...[et al.] |
Impresum: | Zagreb : Zavod za pedagogiju : Školska knjiga , 2007 |
Materijalni opis: | 425 str. : ilustr. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Radovi Zavoda za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu |
Napomena: | Projekt Metodologija i struktura nacionalnog kurikuluma. - Bibliografija nakon svakog rada |
Ključne riječi: | kurikulum * školstvo * obrazovni standard * nacionalni kurikulum * nastavni kurikulum * evaluacija * pedagoška izobrazba učitelja * zbornik * Hrvatska |
Sažetak: | <Pedagogija i metodologija kurikuluma>, <Od kurikuluma do obrazovnih standarda>, <Obrazovni standardi - didaktički pristup metodologiji izrade kurikuluma>, <Hrvatski nacionalni kurikulum>, <Teorijski okvir sukonstrukcije kurikuluma ranog odgoja>, <Kurikulum suvremene škole>, <Evaluacija u nastavnom kurikulumu škole>, <Uloga sudionika odgojno-obrazovnog procesa u stvaranju, provedbi i vrednovanju kurikuluma>, <Kurikulum pedagoške izobrazbe učitelja>, <Užbenik u nacionalnom kurikulumu> |
UDK: | 371+37.011.33(082)(497.5) |
Ostali autori / urednici: | Previšić, Vlatko |
Namjena : | REF |
Signatura: | PE 371 KUR |
Inventarni broj: | 18132, 18256, 18257, 18258 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 8276 |
|
10 |
|
ISBN: | 978-953-0-61910-4 (pogrešan) |
Naslov: | Kurikulum : teorije - metodologija - sadržaj - struktura / uredio Vlatko Previšić ; ostali autori Marko Palekčić...[et al.] |
Impresum: | Zagreb : Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta : Školska knjiga , 2007 |
Materijalni opis: | 367 str. : ilustr. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Radovi Zavoda za pedagogiju Filozfoskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu |
Napomena: | (meki uvez). - Bibliografija nakon svakog rada |
Ključne riječi: | kurikulum * školstvo * obrazovni standard * nacionalni kurikulum * nastavni kurikulum * evaluacija * pedagoška izobrazba učitelja * zbornik * Hrvatska |
Sažetak: | <Pedagogija i metodologija kurikuluma>, <Od kurikuluma do obrazovnih standarda>, <Obrazovni standardi - didaktički pristup metodologiji izrade kurikuluma>, <Hrvatski nacionalni kurikulum>, <Teorijski okvir sukonstrukcije kurikuluma ranog odgoja>, <Kurikulum suvremene škole>, <Evaluacija u nastavnom kurikulumu škole>, <Uloga sudionika odgojno-obrazovnog procesa u stvaranju, provedbi i vrednovanju kurikuluma>, <Kurikulum pedagoške izobrazbe učitelja>, <Užbenik u nacionalnom kurikulumu> |
UDK: | 371+37.014(082)(497.5) |
Namjena : | REF |
Signatura: | PE 371 KUR |
Inventarni broj: | 18121 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 5282 |
|
11 |
|
ISBN: | 953-6218-28-3 |
Autor: | Marušić, Iris |
Naslov: | Nastavni programi iz perspektive učenika |
Matična publikacija: | Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive, str. 181-217 / urednica Branislava Baranović |
Impresum: | Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006 |
Napomena: | Str. 217: Bibliografija |
Sažetak: | <Svrha i ciljevi istraživanja>, <Metodologija istraživanja>, <Rezultati istraživanja i rasprava> |
Ključne riječi: | nastavni program * učenici |
UDK: | 372 |
Signatura | PE 371 NAC |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 8609 |
|
12 |
|
ISBN: | 953-6218-28-3 |
Autor: | Baranović, Branislava |
Naslov: | Nastavni programi iz perspektive nastavnika i učitelja |
Matična publikacija: | Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive, str. 107-179 / urednica Branislava Baranović |
Impresum: | Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006 |
Napomena: | Str. 179: Bibliografija |
Sažetak: | <Nastavnici>, <Učitelji> |
Ključne riječi: | nastavni program * nastavnici |
UDK: | 372:371.12 |
Signatura | PE 371 NAC |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 8608 |
|
|
1
|
Upit: UncontrolledTerms_swish=(nastavni kurikulum ) |