Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 12

1
ISBN:953-97353-3-5
Autor(i):Slunjski, Edita
Naslov:Integrirani predškolski kurikulum : rad djece na projektima / Edita Slunjski
Impresum:Zagreb : Mali profesor , 2001
Materijalni opis:223 str. : ilustr. ; 23 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Str. 218-223: Literatura
Ključne riječi:pedagogija * školstvo * predškolsko obrazovanje * nastavni plan * djeca
UDK:37:371:373.2:372-053.2
Signatura:PE 373.2 SLU i
Inventarni broj:16369, 16370, 16371, 16372, 16373
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:14

2
ISBN:978-953-6101-74-0
Autor(i):Kiper, Hanna ; Mischke, Wolfgang
Naslov:Uvod u opću didaktiku / Hanna Kiper, Wolfgang Mischke ; s njemačkoga preveo Vladimir Adamček
Impresum:Zagreb : Educa , 2008
Materijalni opis:193 str. : graf. prikazi ; 21 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Educa ; 81
Napomena:Prijevod djela: Einfuehrung in die Allgemeine Didaktik. - Str. 178-193: Bibliografija. - Autorsko kazalo. - Pojmovno kazalo
Ključne riječi:didaktika * integrativna didaktika * nastavni plan * kurikulum * dijagnostika * monitoring * nastavne metode * učenje - modeli učenja * učenje - procesi
Sažetak:<Što je didaktika>, <Nastavni plan i program, smjernice, kurikulum>, <Teorija-praksa-primjena>, <Znanje i umijeće>, <Integrativna didaktika>, <Pripreme za nastavu>, <Procesi učenja i nastavne metode>
UDK:37.02
Signatura:PE 37.02 KIP u
Inventarni broj:18366, 18367, 18368, 18369, 18370
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8455

3
ISBN:953-7010-00-7
Naslov:Reforma kurikuluma u kontekstu cjeloživotnog obrazovanja : istraživački projekt / [urednica/voditeljica radne skupine istraživačkog projekta Olga Lui]
Impresum:Zagreb : Nacionalni opservatorij za strukovno obrazovanje i osposobljavanje , [2002.]
Materijalni opis:73 str. ; 30 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Nakl. 800 primj. - Zastupljeni autori: Dario Baron, Ivan Herceg, Gabrijela Karajica, Nikola Pastuović, Stanko Paunović, Maša Popović, Ivan Sobota, Dinka Šimat, Tihomir Tomčić. - Str. 73: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija * srednje strukovne škole * reforma školstva * kurikulum * nastavni plan * permanentno obrazovanje * Hrvatska
UDK:37:373.5:377:372:374:(497.5)
Signatura:PE 37.014 REF i
Inventarni broj:17315
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5791

4
Autor(i):McNerney, Chester T.
Naslov:The curriculum / Chester T. McNerney
Impresum:New York ; Toronto ; London : McGraw-Hill book company , 1953
Materijalni opis:292 str. ; 24 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Mcgraw-Hill series in education
Napomena:Bibliografija iza svakog poglavlja. - Str. 287-292: Kazalo
Ključne riječi:nastavni plan * školstvo * kurikulum
UDK:372:371
Signatura:PE 371 MCN c
Inventarni broj:5994
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5037

5
ISSN:1334-7888
Autor:Palekčić, Marko
Naslov:Sadržaji obrazovanja i nastave : struktura i kriteriji odabira
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : znanstveni časopis / glavni i odgovorni urednik Nikša Nikola Šoljan ; God. III (2006), br. 2, str. 181-200
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Školska knjiga, 2006
Napomena:Str. 197-199: Bibliografija
Sažetak:<Središnje pitanje rada kojim se bavi autor glasi: Kakvo značenje imaju teorijske rasprave o strukturi i kriterijima odabira sadržaja obrazovanja i nastave u reformama kurikuluma s pedagogijskoga znanstvenoteorijskog stajališta? Odgovor na postavljeno pitanje autor traži tematiziranjem biti spora između Wenigerove teorije nastavnog plana i programa i Robinsohnove (neuspjele) revizije (sadržaja) kurikuluma, predstavljanjem Johnsonova shvaćanja o tom pitanju u sklopu kurikularne tradicije i Klafkijeva shvaćanja unutar didaktičke tradicije, isticanjem doprinosa tih dvaju shvaćanja teorijskoj refleksiji pitanja strukture i kriterija odabira sadržaja obrazovanja i nastave. Uz navođenje nekih suvremenih istraživanja na tom području (primjerice, Schottova istraživanja) autor traganje za odgovorom na postavljeno pitanje dovršava upućivanjem na značenje dvaju egzemplarnih teorijskih shvaćanja strukture i kriterija odabira sadržaja za primjerenije i uravnoteženije utemeljenje reformi (sadržaja) obrazovanja na znanstevnoj teorijsko-metodološkoj i nastavno-praktičnoj razini. Pedagogijska perspektiva u legitimiranju reformi obrazovanja ogleda se ponajprije u tome što polaznu točku te perspektive čine sadržaji (struktura i kriteriji njihova odabira) obrazovanja i nastave u svjetlu vodeće pedagoške ideje - obrazovanja. Naime, sadržaj odgoja i obrazovanja jedan je od temeljnih pojmova pedagogijske znanosti.>
Ključne riječi:kurikulum * nastavni plan i program * sadržaj obrazovanja
UDK:371.2
SignaturaPE (051) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7925

6
ISSN:1334-7888
Autor:Milat, Josip
Naslov:Pedagoške paradigme izrade kurikuluma
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Nikša Nikola Šoljan]
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2005
Napomena:Tema broja: Neka teorijsko-metodološka pitanja izrade kurikuluma . - . - Str. 208: Bibliografija
Sažetak:Str.208: Zusammenfassung
Ključne riječi:kurikulum * nastavni plan i program * svrha školovanja * opće obrazovanje * metode programiranja
UDK:371.214
SignaturaPE (050) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12565

7
ISSN:1334-7888
Autor:Previšić, Vlatko
Naslov:Kurikulum suvremenog odgoja i škole: metodologija i strukutura
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Nikša Nikola Šoljan]
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2005
Napomena:Tema broja: Neka teorijsko-metodološka pitanja izrade kurikuluma . - . - Str. 172: Bibliografija
Sažetak:Str.173: Zusammenfassung
Ključne riječi:kurikulum * odgoj * socijalizacija * škola * metodologija * standardi obrazovanja * nastavni plan i program * nastavna tehnologija * učitelji * krteativnost
UDK:371.01
SignaturaPE (050) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12562

8
ISBN:978-953-163-298-0
Autor(i):Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem "Zavičajna baština - HNOS i kurikulum" (2 ; 2007 ; Imotski)
Naslov:Zavičajna baština : HNOS i kurikulum : zbornik radova / Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanje "Zavičajna baština -HNOS i kurikulum", Imotski, 27.-28. rujna 2007. ; priredio Anđelko Mrkonjić ; [prijevod sažetaka na engl. jezik Danijela Šegedin]
Impresum:Split : Književni krug , 2007
Materijalni opis:414 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Posebna izdanja / Književni krug
Napomena:Zastupljeni autori: Mate Matas, Branimir Jukić, Boris Kalin ... (e al.). - Bibliografije i sažeci na engl. jeziku uz pojedine radove
Ključne riječi:Zabiokovlje * kulturna baština * zbornik radova sa stručnog skupa * nastavni program
UDK:930.85(497.5-3 Zabiokovlje)(063)
Inventarni broj:4037/08
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za povijest, http://www.knjiznice.ffzg.hr/povijest
MFN:12937

9
ISBN:978-953-0-61910-4
Naslov:Kurikulum : teorije - metodologija - sadržaj - struktura / uredio Vlatko Previšić ; ostali autori Marko Palekčić...[et al.]
Impresum:Zagreb : Zavod za pedagogiju : Školska knjiga , 2007
Materijalni opis:425 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Radovi Zavoda za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Napomena:Projekt Metodologija i struktura nacionalnog kurikuluma. - Bibliografija nakon svakog rada
Ključne riječi:kurikulum * školstvo * obrazovni standard * nacionalni kurikulum * nastavni kurikulum * evaluacija * pedagoška izobrazba učitelja * zbornik * Hrvatska
Sažetak:<Pedagogija i metodologija kurikuluma>, <Od kurikuluma do obrazovnih standarda>, <Obrazovni standardi - didaktički pristup metodologiji izrade kurikuluma>, <Hrvatski nacionalni kurikulum>, <Teorijski okvir sukonstrukcije kurikuluma ranog odgoja>, <Kurikulum suvremene škole>, <Evaluacija u nastavnom kurikulumu škole>, <Uloga sudionika odgojno-obrazovnog procesa u stvaranju, provedbi i vrednovanju kurikuluma>, <Kurikulum pedagoške izobrazbe učitelja>, <Užbenik u nacionalnom kurikulumu>
UDK:371+37.011.33(082)(497.5)
Ostali autori / urednici:Previšić, Vlatko
Namjena :REF
Signatura:PE 371 KUR
Inventarni broj:18132, 18256, 18257, 18258
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8276

10
ISBN:978-953-0-61910-4 (pogrešan)
Naslov:Kurikulum : teorije - metodologija - sadržaj - struktura / uredio Vlatko Previšić ; ostali autori Marko Palekčić...[et al.]
Impresum:Zagreb : Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta : Školska knjiga , 2007
Materijalni opis:367 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Radovi Zavoda za pedagogiju Filozfoskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Napomena:(meki uvez). - Bibliografija nakon svakog rada
Ključne riječi:kurikulum * školstvo * obrazovni standard * nacionalni kurikulum * nastavni kurikulum * evaluacija * pedagoška izobrazba učitelja * zbornik * Hrvatska
Sažetak:<Pedagogija i metodologija kurikuluma>, <Od kurikuluma do obrazovnih standarda>, <Obrazovni standardi - didaktički pristup metodologiji izrade kurikuluma>, <Hrvatski nacionalni kurikulum>, <Teorijski okvir sukonstrukcije kurikuluma ranog odgoja>, <Kurikulum suvremene škole>, <Evaluacija u nastavnom kurikulumu škole>, <Uloga sudionika odgojno-obrazovnog procesa u stvaranju, provedbi i vrednovanju kurikuluma>, <Kurikulum pedagoške izobrazbe učitelja>, <Užbenik u nacionalnom kurikulumu>
UDK:371+37.014(082)(497.5)
Namjena :REF
Signatura:PE 371 KUR
Inventarni broj:18121
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5282

11
ISBN:953-6218-28-3
Autor:Marušić, Iris
Naslov:Nastavni programi iz perspektive učenika
Matična publikacija:Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive, str. 181-217 / urednica Branislava Baranović
Impresum:Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006
Napomena:Str. 217: Bibliografija
Sažetak:<Svrha i ciljevi istraživanja>, <Metodologija istraživanja>, <Rezultati istraživanja i rasprava>
Ključne riječi:nastavni program * učenici
UDK:372
SignaturaPE 371 NAC
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:8609

12
ISBN:953-6218-28-3
Autor:Baranović, Branislava
Naslov:Nastavni programi iz perspektive nastavnika i učitelja
Matična publikacija:Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive, str. 107-179 / urednica Branislava Baranović
Impresum:Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2006
Napomena:Str. 179: Bibliografija
Sažetak:<Nastavnici>, <Učitelji>
Ključne riječi:nastavni program * nastavnici
UDK:372:371.12
SignaturaPE 371 NAC
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:8608

Upit: UncontrolledTerms_swish=(nastavni kurikulum )

login